Nova generacija mliječnih proizvoda bogatih proteinima
Što doručkovati?

Jesu li vam ikada rekli da je doručak najvažniji obrok u danu? Bili su u pravu!
Istraživanja uvijek iznova pokazuju da redovit, zdrav i uravnotežen doručak igra ključnu ulogu u zdravom životu.

Svakog jutra nakon buđenja, tijekom spremanja za dan koji je pred nama, u našem se tijelu odvija cijeli niz procesa, uključujući otpuštanje hormona koji signaliziraju glad. Ne pojedemo li nešto idućih nekoliko sati, tijelo će početi trošiti mišićno tkivo kao izvor energije, što ostavlja jasne posljedice na razini energije i produktivnosti te sveukupnoj slici našega zdravlja.

Kvalitetne namirnice stoga su ključ zdravog doručka, a idealnim primjerom smatra se kombinacija mliječnih proizvoda s integralnim pecivom ili pahuljicama te voće ili voćni sok.

Mlijeko i mlječni proizvodi

Mlijeko, jogurt i sirevi sadržavaju proteine, najvažniji čimbenik rasta i razvoja svih tkiva, te kalcij - nužan element za zdravlje kostiju. Posebno se ističu mliječni proizvodi bogati proteinima s niskim udjelom mliječne masti i ugljikohidrata, poput svježeg sira ili mliječnih proteinskih napitaka. Također, mliječni proizvodi obiluju su izvor vitamina A, B6, B12 i D te cinka, presudnog za zdravlje imunosnog i reproduktivnog sustava. Preporučuje se konzumacija djelomično obranog ili obranog mlijeka radi manjeg unosa masti, te redovita konzumacija jogurta radi povoljnog utjecaja jogurtnih kultura na naš organizam.

Integralna peciva i pahuljice

Integralna peciva i pahuljice - doručak nove generacije - najčešći su i najpraktičniji izbor i odličan izvor nutrijenata. Zbog visokog udjela prehrambenih vlakana i složenih ugljikohidrata u kombinaciji s malo masnoća čine nutritivno vrijedan obrok. U pahuljice dodajte orašaste plodove i sušeno voće, budite kreativni u pripremi zdravog doručka!

Voće ili voćni sok

Voće, poznati čuvar zdravlja, sadržava velike količine vitamina (najčešće A i C) te minerala nužnih za normalno funkcioniranje našeg organizma (kao što su kalij, fosfor i magnezij). Fruktoza, odnosno voćni šećer, također je važna sastavnica ove skupine namirnica jer je tijelo koristi za stvaranje energije.

Ne preskačite doručak! Možda vas potakne stara izreka Doručkujte kao kralj, ručajte kao princ, a večerajte kao prosjak – jer zašto si uskratiti priliku da se osjećate kraljevski?

VIŠE O PROTEINIMA NA BLOGU: