Nova generacija mliječnih proizvoda bogatih proteinima
TREBAM LI JESTI PRIJE TRENINGA?

Odgovor je: DA!

Obrok prije treninga ili fizičke aktivnosti nerijetko je podcijenjen, posebno kod skupine povremenih rekreativaca koji su u pravilu manje informirani o sinergiji pravilne i uravnotežene prehrane i fizičke aktivnosti u odnosu na sportaše ili rekreativce koji redovno treniraju.

Želite li postići maksimalan učinak treninga potrebno je voditi računa o pravilnoj i uravnoteženoj prehrani prije i poslije treninga, ali i hidrataciji organizma, prije, za vrijeme i poslije treninga.

Osnovno je pravilo prije treninga jesti lakšu, lako probavljivu hranu. Lako probavljivo voće s dodatkom proteinskih namirnica poput quarka (kvarka) s niskim udjelom masti, ili pak posni sir s rajčicama i paprikom, zasitan je i lako probavljiv obrok koji omogućava unos aminokiselina i ugljikohidrata. Pritom valja voditi računa o dovoljnom vremenu koje treba proći uoči samog treninga, preporučeno dva sata.

Ipak, često se dogodi da ne stignemo pripremiti adekvatan obrok prije treninga te da u nedostatku vremena posegnemo za ugljikohidratima s visokim GI indeksom, najčešće za nekim od pekarskih proizvoda ili pak zaslađenim energetskim čokoladicama.

Preporuča se ne pribjegavati takvom načinu prehrane budući da će negativno utjecati na izvedbu i na dobar osjećaj tijekom treninga. Do 30 minuta prije treninga najbolje je konzumirati tekući ili polu-tekući obrok poput smoothie-a ili shake-a. Mlijeko bogato proteinima, uz dodatak jabuke ili još bolje šalicu-dvije bobičastog voća ili pola banane te od zdravih masti nekoliko badema, odlična su kombinacija za ukusan smoothie prije treninga koji ćete u nekoliko minuta pripremiti sami.

VIŠE O PROTEINIMA NA BLOGU: