Nova generacija mliječnih proizvoda bogatih proteinima
5 JEDNOSTAVNIH IDEJA ZA JELA S QUARKOM

Quark, svježi sir s visokim udjelom proteina i niskim udjelom mliječne masti i ugljikohidrata. Nježne i kremaste teksture odličan je u kombinaciji s voćem, povrćem ili žitaricama, kao idealan spoj proteina i preporučenih ugljikohidrata.

Odlično se uklapa u shakeove s jagodama, borovnicama, malinama i drugim voćem te zobenim pahuljicama, chia sjemenkama ili medom kao hranjivi doručak „s nogu“. No, nemojte stati na tome – otkrijte ova jednostavna i kreativna jela koja možete pripremiti s quarkom:

Miješana salata s quarkom

Svježi sirevi uobičajen su sastojak laganih i osvježavajućih salata. Vrijeme je da kušate nešto novo i pripremite slasnu salatu s Dukat Fit Quarkom! Quarku dodajte maslinovo ulje, malo soli, svježe mljevenog papra ili chili papričica i na sitno narezano povrće; svježe krastavce, svježe paprike, cherry rajčice i na sitno naribanu mrkvu. Pomiješajte i prelijte s maslinovim uljem a za dodatni kick naribajte i malo korice limuna (limun prethodno dobro operite!).

Jagode s quarkom

Osim što jačaju otpornost na stres i njeguju ten, jagode su niskokalorično voće bogato mikronutrijentima – i idealan su izbor za osvježavajuće ljetne kombinacije sa sirom. Jagode operite, uklonite peteljke te ih prepolovite. Dukat Fit Quarku natur dodajte pola žličice bourbon vanilin šećera, javorov ili agavin sirup te izmiješajte u glatku smjesu. Zatim dodajte jagode, pa sve skupa poslužite u manjoj zdjelici.

Palačinke od quarka

Za pripremu ovih ukusnih proteinskih palačinki potrebno je 120 g mljevenih zobenih pahuljica, 120 g Dukat Fit Quarka natur , 1 čajna žličica ekstrakta vanilije, 4 bjelanjka i 1/2 banane. Pomiješajte sve sastojke dok ne dobijete jednoličnu smjesu, potom zagrijte tavu i pecite kao klasične palačinke. Servirajte ih s javorovim sirupom, sirupom agave odnosno kako najviše volite.

Quark popečci

Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Pomiješajte 450 g Dukat Fit Quarka, 250 g zobenog brašna ili mljevenih zobenih pahuljica, žličicu soli, malo chia i sezamovih sjemenki te miješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Jušnom žlicom tijesto stavljajte na lim obložen papirom za pečenje. Pecite 20-ak minuta dok popečci ne dobiju zlatno-smeđu boju. Ohladite i poslužite uz priloge po izboru.

Quark namaz od avokada

Ispod svoje zelene kore avokado skriva pregršt vitamina koji u kombinaciji s Dukat Fit Quarkom čine pravu nutritivnu poslasticu. Avokado ogulite i uklonite košticu, narežite na manje komade te prelijte žlicom limunova soka. U blenderu usitnite 30 g pinjola te dodajte avokado, Dukat Fit Quark i maslinovo ulje. Sve dobro izmiješajte, a namaz prije posluživanja dobro ohladite. Poslužite uz ukusan proteinski kruh i začinite svježe mljevenim chili papričicama i kojim zrnom krupne morske soli.

VIŠE O PROTEINIMA NA BLOGU: